Cros Turons Horta-Guinardó

Barcelona

12000m, Cross

1 opiniones

Domingo 15 de Noviembre de 2020

Info. general

Localización
Barcelona
Salida
Casa de les Aigües, Seu del Districte d´Horta- Guinardò
Llegada
Casa de les Aigües

Info. técnica

Localizacion
Barcelona
Precio inscripción
10
Avitua. sólidos
1
Avitua. líquidos
1
Ascenso
550
Descenso
550
Altura máxima
262
Tiempo máximo
00:02:00
Porcentaje de asfalto
35
Precio inscripción fuera de tiempo
10

Descripción

Cros organitzat per l'Ajuntament de Barcelona, Districte d'Horta - Guinardó i gestionat per la Unió Excursionista de Catalunya d'Horta.
El cros és una cursa que discorre total o parcialment per camp obert, per camins, pistes o corriols, i per tant el terreny és irregular i sovint marcadament vertical. Aquest entorn juntament amb l'esforç i la tensió competitiva poden ser causa de caigudes. Cal tenir presents aquestes característiques a l'hora de la inscripció i ser conscients que en formalitzar-la assumim el risc que comporta participar-hi.
El recorregut del Cros 3Turons serpenteja entre els tres cims dels districte: el Turó de la Rovira, el Turó del Carmel i el Turó de la Creueta del Coll oferint unes vistes privilegiades de tot Barcelona. La sortida i arribada tindran lloc en l'encantador marc de la Casa de les Aigües i el circuit passarà també pel Parc del Guinardó i pel Parc Güell.

Inscripción

Apertura
No especificada
Cierre
No especificada
Inscribirme

Contacto organización

Servicios

  • Guardarropía
  • Prueba cronometrada con chip
  • Bocadillos o comida a la llegada
  • Sorteo de premios

Opiniones (1)

Deja tu opinión

Javi Diaz

00:57:00
11/11/2016 - 09:27

6 opiniones aportada - 2 votos útiles

"La más dura en asfalto por BCN?"

La respuesta a mi título para mi experiencia es SÍ! para mi la carrera más complicada que he corrido en asfalto por BCN. Los que conozcáis las calles de Horta/Guinardó ya sabréis por qué... vaya rampas!!! El inicio es muy divertido porque vas de bajada y te confías... a partir de ahí, remontas paseo MAragall y empiezas a descubrir por qué lo del sobrenombre de la Diablada no debe ir solo asociado a las collas de diables...si no a que subir las rampas entre el carmelo y horta es un infierno!! Divertida si quieres pasar del crono y sumar metros de desnivel... dura si quieres apretar como en cualquier otra carrera... Mi consejo....guárdate energía para los 2 últimos Kms!

Compartir esta opinion
¿Te ha resultado útil?

Ver todas las opiniones

32,60 ms